Alla inlägg den 24 juni 2008

Av jenny moden - 24 juni 2008 06:34

Efter stefan drog på jobbet har jag inte kunnat somna om , så jag la mej här och ska ladda hem gossip girl och kolla på det tills jag somnar igen.

dom senaste dagarna har jag inte gjort så mkt, midsommar har det ju varit så då var jag och stefan först hos mamma och åt med henne och mormor sen hos sassa och joel och grilla, sen for vi till berga. där var det faktiskt ganska trevligt. men vet inte hur länge vi var där , åkte hem till mamma och sov sen på lördag var jag och sötnosen bara hemma hos mej gjorde inte så mkt senare på kvällen gick vi en lång promenad med vovvarna så dom fick härja av sej lite granna.söndags sov jag hos ewwe vi satt vaken och spela till  klockan var 4-halv 5 nått. stefan kom vid 6 lämna paco sen somnade vi om och vaknade 10 .i går var jag med stefan efter han kom hem från jobbet, vi köpte lite popcorn och slog på en film . i dag vet jag inte vad som händer och inte kan nån ringa eller jag kan ringa nån för telefon är stendöd och laddaren är hemma hos mamma .

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards