Alla inlägg den 18 juni 2008

Av jenny moden - 18 juni 2008 14:37

Har man varit och pratat med handläggarn ,får svar om mindre en 2 veckor men hon trodde det skulle gå fortare så vi får väl se. sen åkte vi hem , jag och mamma va nyss ute med wilma, vi gömde oss och hon skulle hitta oss och det gjorde hon varje gång så duktig,. :). sen badade hon i havet det tyckte hon va kul jag kasta ut pinnar i vattnet och hon hämtade dom . så nu ligger han här och är alldeles slut, det är så varmt  så jag avlider snart.hoppas stefan ringer snart så jag kan fara dit :) . ska kolla på sex and the city i kväll det är 4 timmar. haha kul min kväll är räddad av det i allafall :D haha.jaja ska dricka kaffe nu .

Av jenny moden - 18 juni 2008 00:00

Idag har jag inte gjort mkt, varit hos stefan åkte hem i dag och ska sova hemma själv på länge. känns skit drygt sova själv när jag är van att sova och hålla om sötnosen :(. menmen. i morrn ska jag prata med en handläggare om lägenhet är skit nervös , men hoppas allt går bra. malin ska följa med mej dit tack så mkt gumman :D. aja ska kolla på next nu ,

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards