Alla inlägg den 11 juni 2008

Av jenny moden - 11 juni 2008 11:56

Vaknade i morrse kl:08.20 då gick jag och sötnosen ut med hundarna.

sen gick vi in igen då han fikade och jag gjorde? jag vet fan inte vad jag gjorde . menmen sen har vi legat och myst lite grann kollat på olika saker på datorn .Han har gått upp till tommy nu för han fyller år i dag, sen ska han väl till sassa och joel och jag ska vara med nattis som det vart bestämmt igår i alla fall , ringde henne förut men hon låg och sov sa micke så jag ringer väl om en halvtimma eller nått. hoppas det inte regnar hela jävla skit dagen . hatar sånt här jävla väder, kanske ska upp till back sen med  men vi får väl se,  och ja jag ska ta med dina kläder det är lugnt :p .bara du hör av dig då du slutar . menmne ska fika nått nu.



14.50 Nu har jag ätit och duschat,pratat med ewwe och nattis,  vi ska vara med ewwe med :)  kommer bli skojigt. hoppas vi kan sitta hemma hos någon i dag , inte dirket det finaste vädret.ska förmodligen ut på krogen i morgon , sassa undra om jag ville följa med så vi får väl se hure blir. stefan är och tränar nu så paco är hos mej :D  sötvovve ligger och sover .härrjat har han och wilma gjort så dom är nog helt slut, har ringt malin med ett antal gånger men hennes mobiljävlen är avstängd:P . haha. hoppas hon vill vara med i kväll med.så det blir en liten tjejkväll , jag menar de händer inte så ofta att både ewwe och nattis kan vara med, men i kväll kan dom båda två :D wii!




J_G Ä_S_A_ D_G

S_E_A_N


Svårt att lista ut, inte direkt!

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards