Alla inlägg den 8 april 2008

Av jenny moden - 8 april 2008 09:18

God morgon , har nyss vaknat jag och ewwe har nyss ätit leverpastej mackor med saltgurka och ramsus har ätit gröt .

Katterna hade ätit upp pacos mat så jag var tvungen att koka lite ris , måste ner sen och hämta mer hund mat jobbigt men han måste ju ha mat måste på apoteket med och köpa värktabletter för mina är snart slut.

jag uppdaterar senare ewwe får skriva lite hon med.


uppdaterar senare.



Jaha då har man ätit men det var ett tag sedan , jag åt en ost och skink sallad och ewwe åt pizzza , det var jävligt gott faktiskt.

Sedan har vi spelat nintendo wii jag ewwe och patrik  vi gjorde oxå ett test för och kolla hur gammal man är (vet inte hur jag ska förklara) men i alla fall , jag blev 70 år gammal . haha pinsamt. ewwe blir 40 och det blev patrik med. ja sen vad har man gjort mer inte mkt alls. rasmus har ätit nån mat som tydligen var sur så han gjorde grimarser nästan hela tiden haha , ewwe är dålig på att laga mat haha .skojja.

man kan inte gå ut heller med tanke på skit väder och att hunden inte kan gå så långt en för han är liten .Stefan har inte ringt en heller tycker jag är konstigt för han skrev vid 8 i morrse att han skulle ringa då han var tillbaka i sverige och det borde han ju faktiskt vara nu .skit samma han ringer väl senare.


uppdaterar sen-


Sitter och kollar på en film på 3:an det är faktiskt en film man aldrig har sätt  den verkar vara ganska så bra ,paco har varit riktigt omöjlig i dag och med tanke på att jag inte får anstränga mej någonting jag får verkligen inte spänna bröstmusklarna för fem öre och det är ju jävligt lätt.som tur är så kommer sötnosen hem i morgon :) längtar .ewwe är inne i filmen det går inte att prata normalt med henne då utan hon sitter bara  mm  aa .haha.fitta vad ont jag har nu ,jävla skit.

ska se klart filmen nu jag skriver sen

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards