Alla inlägg den 5 april 2008

Av jenny moden - 5 april 2008 11:55

kom hem från landskrona i onsdags åkte ner på måndag klockan 8.00 på morgonen , jag och stefan tog tåget dit, det var jävligt drygt. åkte till sthlm  fick byta där ner till lund sen från lund till landskrona.

då vi väl kom fram så yra vi omkring och sökte ett vandrarhem , vi frågade först på ett hotell och det tyckte vi var svin dyrt. sen hittade vi ett vandrarhem men där var det fullt. då gick vi en bra bit sen hittade vi ett billigarehotel . vi chekade in där och gick in i korridoren där vårat rum låg. det stank helvete där.  och rumet var ruttet och gammalt. toan va minnimal , och duschen var ute i hallen så om någon skulle komma in hade nån sett mig duscha. jag kunde inte stanna så vi chekade ut och tog in på det dyraste hotellet. men det var det värt.

på kvällen duschade vi och sen gick vi ut och åt en jätte god mat. sen gick vi på hotellrummet. kollade på tv lite, sen somnade både jag och stefan .

på morgonen ringde ewwe och väckte mej som tur var för stefan hade slagit av alarmet. jag gick ut och rökte min sista morgon cigg , sen hoppade jag i duschen sen gav vi ut på stan , där handlade jag två jätte fina tröjor och en längre tröjja , och ett vitt linne som var jätte gulligt. stefan köpte hund grejjer till paco och ett skärp . sen gick vi ner till citadellet  .

jag fick låna en morgonrock och ett par strumpor , jag fick någonting lungnade att dricka. och hoppa in i duschen och tvätta mej med en bakteriedödande tvål , sen fick jag mer tabeltter och sen fick  jag gå ner till operations salen.där sövde dom mej , sen vaknade jag upp avatt jag hade världens tryck över bröstkorgen . så JÄVLA ONT!!  

jag fick en jävla massa smärtstillande så jag sov mest den första dagen-..

på natten fick stefan kliva upp och säga åt läkanr att jag hade ont så jag fick mer smärtstillande , sen på morgonen kom dom in med frukost klockan 7.00 .

sen tog jag och stefan tåget hem till sundsvall igen .i dag känns allt bättre förutom trycket jag känner och under armhålorna . det blir bättre om några veckor!

stefan och jag ska snart gå och träna . få se hur bra det kommer gå .

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards