Alla inlägg den 25 maj 2008

Av jenny moden - 25 maj 2008 12:49

Börjar med gårdagen .

Var hemma med mamma sen kom ewwe hit , vi satt och drack lite öl ,sen kom walin och micke och hämtade oss , vi åkte runt lite sen åkte vi till ullis och walin ,sjöng singstar och drack lite , sen efter ett tag gick jag hem till joel och sassa och var med dom och drack lite,  dom drack grogg och gav mig en som jag inte drack upp , tycker inte om grogg så mkt , jo bara om det är appelsindjuce i . vi satt och spelade högre lägre . sen efter ett tag kom stefan upp dit och drack lite med oss, jag hade det skit trevligt med dom .spelade musik och pratade, sen gick vi ner till stefan , jag höll på somna hemma hos joel och sassa. så vi gick ner till honom , där fick jag kyckling och spaggeti , med beasås , skit gott :D . hehe . sen i morse vaknade vi , fikade lite sen åkte jag hem , så nu är jag  hemma med mamma , vi ska äta nått och fika sedan, syrran och barna kommer med , jag har inte köpt nått till mamma, det känns lite taskigt, men jag sa till henne att jag ska köpa nått på tisdag, för då ska jag ändå in till stan . sen i kväll ska jag till sassa , hon ska hjälpa mig med håret , ta bort alla förlägningar och tovor, för jag ska ju göra nytt på tisdag ,och om jag har kvar nått i håret och dom måste ta bort det kostar det 600 kr, och det kan dom fetglömma..



up .

Har varit med malin i dag, vi satt på stranden förut i typ 3 timmar, det var så skönt väder förutom då solen gick  i moln,  då blev det kallt, sen efter vi suttit där åkte jag med malin och hälge på max i birsta . det var så äckligt att jag mådde illa , fy fan kommer ALDRIG mer att äta baconburgare, tycker faktiskt inte om max så speciellt mkt heller, men efter som dom skulle äta där följde jag med. sen gick vi ner till ica maxi och köpte cigg, båda var utan och så jävla röksugna.

sen åkte vi hem, så jag har kollat på sanningens ögonblick med mamma . ska till stefan sen med 23.26 bussen . hoppas allt går bra i morgon nu , ska verkligen hålla tummarna för dig på provet :) .

Presentation

Omröstning

vad är du för stjärntecken?
 vattuman
 fisk
 vädur
 oxe
 tvilling
 lejon
 kräfta
 jungfru
 våg
 skorpion
 skytt
 stenbock

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards